Hi, is this your first visit to MuscleMecca?
  • The Facebook Platform
Page 48 of 190 FirstFirst ... 38444546474849505152 58 98 148 ... LastLast
Results 847 to 864 of 3411
  1. Back To Top    #847
    Quote Originally Posted by Braaq View Post
    Probably wrong, but Robbie Robinson?

    i can tell you that's not robinson solely off the bicep's development. short insertions and not half as peaked as robinson's were. can't guess who this guy is based on the pic tho . i probably could figure it out if i busted out my old bodybuilding encyclopedia filled with only like 80's bbers but i'm too lazy


    •   Post Icon
      MuscleMecca Sponsors

      MuscleMecca Body building advertising
      Your Body building,
      Diet, Nutrition and Fitness,
      Muscle Building Community


        Support Muscle Mecca and Visit Our Sponsors

  2. Back To Top    #848
    Mike Christian?

    slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.

  3. Back To Top    #849
    Nobody got it yet. I will give some hints. He is famous for his back and for winning a lot of couples titles back in the day. In a recent issue of Flex they listed the top 20 backs of all-time, he was one of them. He last got on stage in 1994.

    I am what I am and that's all that I am, I'm Popeye the Sailor Man, Woo, Woo.

  4. Back To Top    #850
    Tim Belknap?


  5. Back To Top    #851
    Nope, not Belknap. I thought this one would be kinda easy, he has always been one of my favorites so I guess I was a bit partial to thinking that. His first name is Tony.


  6. Back To Top    #852
    Damn! ARRRRGH, I know this! If only I had my old collection of Flex mags handy.....


  7. Back To Top    #853
    Mecca V.I.P. nigster's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Tony Pearson.

    I wouldn't have known without those hints.


  8. Back To Top    #854
    Yep, Tony Pearson, I will post the unblocked pic when I get home. Go Youtube him and watch is 84 Olympia routine, people just don't hit vacuums like that anymore.


  9. Back To Top    #855
    Ha! Good one.


  10. Back To Top    #856
    Here is the real pic


  11. Back To Top    #857
    Try this one!

    Attached Images Attached Images  


  12. Back To Top    #858
    Frank Zane....

    [April|MOTM] Braaq
    Guess The Body Builder Game. MuscleMecca Edition.

  13. Back To Top    #859
    If not Zane, a young Bob Paris?


  14. Back To Top    #860


  15. Back To Top    #861
    How about a hint or two?


  16. Back To Top    #862
    Hint: His physique ain't what it used to be.......


  17. Back To Top    #863
    Greg Valentino, pre-synthol, never would have got it without that hint.


  18. Back To Top    #864
    Yep! Hahah, good one.

    Looked good, didn't he? Shame what happened.

    Attached Images Attached Images  


    • MuscleMecca Sponsors

      MuscleMecca Body building advertising
      Your Muscle Building,
      Power Lifting, Weight Training
      Body Building Forum


         We stand behind our bodybuilding products and assure QUALITY



Tags for this Thread

collapse Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
By agreeing to the above you are also agreeing to our Terms of Use and our Privacy Statement.