Hi, is this your first visit to MuscleMecca?
Register
  • The Facebook Platform
Page 49 of 81 FirstFirst ... 3945464748495051525359 ... LastLast
Results 865 to 882 of 1454
  1. #865
    ............
    Join Date
    Jun 2006
    Age
    31
    Height
     
    Weight
     
    Biceps
     
    Chest
     
    Waist
     
    Posts
    14,047
    new UFC game for xbox 360 - http://www.gametrailers.com/player/21750.html


    Please visit our forum sponsors



    •   bodybuilding Post Icon
      MuscleMecca Sponsors

      MuscleMecca Bodybuilding advertising
      MuscleMecca.com
      Your Bodybuilding,
      Diet, Nutrition and Fitness,
      Steroids, Testosterone and Bodybuilding Chemical,
      Muscle Building Community

        

        
        Support MuscleMecca Bodybuilding Forums and Visit Our Muscle Sponsors




  2. #866
    Mecca V.I.P. fallen's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Age
    38
    Height
     
    Weight
     
    Biceps
     
    Chest
     
    Waist
     
    Posts
    3,555
    looks like a great game i wonder what all platforms it will come out on


    I am untamed, I need a leash
    I am insane, I need a shrink
    I love brain, I need a leech


  3. #867
    Jon Fitch is gonna ruin Diego, though that and the Shogun fight look like they would be good fights




  4. #868
    Wanderlei has apparently said that he wants to fight Liddell in November instead of September (UFC 78ish???) so instead it looks like its gonna be Liddell vs Jardine at UFC 76




  5. #869
    Quote Originally Posted by Pain View Post
    that looks amazing.. hope the game play is as good as the graphics


    Real eyes realize real lies


  6. #870
    Gomi's rumored to be heading to K-1 Heroes.

    It sounds like a number of the native athletes aren't liking the change to Zuffa; my question is why? Bigger paychecks, higher exposure, a much more professional body of owners and executives....

    I mean Dana's not a model CEO per se, but at least he doesn't walk around near-bankrupt all the time.


    Stand or fall, but choose.


  7. #871
    Mecca V.I.P. fallen's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Age
    38
    Height
     
    Weight
     
    Biceps
     
    Chest
     
    Waist
     
    Posts
    3,555
    well got an email this morning for the next uf ppv and all i can say is there is no way in hell i'm buying this the only person on there that is worth watching is Shogun but Jardine vs Lidell is a crap fight




  8. #872
    Quote Originally Posted by fallen View Post
    well got an email this morning for the next uf ppv and all i can say is there is no way in hell i'm buying this the only person on there that is worth watching is Shogun but Jardine vs Lidell is a crap fight
    thats UFC 76.

    we still got UFC 74 & 75, which both look to be decent cards. Not to mention, UFC 75 is free on Spiketv.


    As for UFC 76, I'd rather see Shogun vs. Liddell. Fuck Jardine and Griffin. The UFC needs to spend less time hyping up fights and fighters, and just focus on putting on good fights. Give us Wandi vs. Liddell.




  9. #873
    Mecca V.I.P. fallen's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Age
    38
    Height
     
    Weight
     
    Biceps
     
    Chest
     
    Waist
     
    Posts
    3,555
    yeah true just i can't get over how the ufc will throw crap together sometimes. I forgot 75 is free that is the one with Cro Cop right?




  10. #874
    Quote Originally Posted by fallen View Post
    yeah true just i can't get over how the ufc will throw crap together sometimes. I forgot 75 is free that is the one with Cro Cop right?
    yeah, it's happening in the UK...so we get to watch it for free on tape delay.

    Main Card
    Light Heavyweight Championship unification bout: Quinton Jackson vs. Dan Henderson
    Light heavyweight bout: Matt Hamill vs. Michael Bisping
    Heavyweight bout: Mirko "Cro Cop" Filipović vs. Cheick Kongo
    Light heavyweight bout: Houston Alexander vs. Alessio Sakara




  11. #875
    Mecca V.I.P. fallen's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Age
    38
    Height
     
    Weight
     
    Biceps
     
    Chest
     
    Waist
     
    Posts
    3,555
    Quote Originally Posted by Tech View Post
    yeah, it's happening in the UK...so we get to watch it for free on tape delay.

    Main Card
    Light Heavyweight Championship unification bout: Quinton Jackson vs. Dan Henderson
    Light heavyweight bout: Matt Hamill vs. Michael Bisping
    Heavyweight bout: Mirko "Cro Cop" Filipović vs. Cheick Kongo
    Light heavyweight bout: Houston Alexander vs. Alessio Sakara
    see now that ppv i would pay for lol thanx Tech Jackson and Henderson should be a war i hope Rampage wins though




  12. #876
    UFC 74

    Main card
    Heavyweight championship bout: Randy Couture vs. Gabriel Gonzaga
    Welterweight bout: Georges St. Pierre vs. Josh Koscheck
    Lightweight bout: Joe Stevenson vs. Kurt Pellegrino
    Middleweight bout: Patrick Côté vs. Kendall Grove
    Lightweight bout: Roger Huerta vs. Alberto Crane

    Premilinary card
    Light Heavyweight bout: Renato Sobral vs. David Heath
    Middleweight bout: Travis Lutter vs. Ryan Jensen
    Heavyweight bout: Frank Mir vs Antoni Hardonk
    Lightweight bout: Marcus Aurelio vs. Clay Guida

    :coolguy:




  13. #877
    Mecca V.I.P. fallen's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Age
    38
    Height
     
    Weight
     
    Biceps
     
    Chest
     
    Waist
     
    Posts
    3,555
    lol damn Frank Mir is gonna give it a go again? I wonder if he will be in shape this time. I hope GSP murdas Kos he is such a douche




  14. #878
    Guida vs Aurelio should be on the main card instead of Cote vs Grove




  15. #879
    lol i didnt know they changed it to Shogun/Griffen instead of Shogun/Machida...if Shogun doesnt mop the floor with Forrest i have lost complete faith in Chute Box




  16. #880
    Chute has been firing blanks lately. I personally feel they've been spending too much time jaw-jacking with Hammerhouse and not enough time getting work done

    Am I the only one that feels Jardine/Liddell will be entertaining to watch? Even though I like Shogun, I still have the fan need to pull for Forrest.

    74=:hyperguy::hyperguy:
    75=




  17. #881
    Liddell will KO Jardine quick...unless he pulls a Wanderlei and is now shook from being KOed, i mean look at the guys resume, to his credit he pretty much always KOs guys

    As for Forrest/Shougn, i guess with this year as its been anything is possible...




  18. #882




    • MuscleMecca Sponsors

      MuscleMecca Bodybuilding advertising
      MuscleMecca.com
      Your Muscle Building,
      Power Lifting, Weight Training
      Steroids, Testosterone and Bodybuilding Chemical,
      Bodybuilding Forum

        

        
         We stand behind our bodybuilding products and assure QUALITY






 

 

collapse Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
By agreeing to the above you are also agreeing to our Terms of Use and our Privacy Statement.