• musclemecca bodybuilding forums does not sell or endorse any bodybuilding gear, products or supplements.
    Musclemecca has no affiliation with advertisers; they simply purchase advertising space here. If you have questions go to their site and ask them directly.
    Advertisers are responsible for the content in their forums.
    DO NOT SELL ILLEGAL PRODUCTS ON OUR FORUM

Mr. Olympia 08 *LIVE & FREE* Webcast

DCuts85

DCuts85

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Aug 22, 2006
Messages
1,866
Points
38
Mr. Olympia 08 *LIVE & FREE* Webcast Link and Schedule!

Here you will find info for the 2018 Mr. Olympia Livecast
... You're welcome:tiphat:


Friday Coverage

Webcast Coverage Begins At 6:30pm PT (9:30pm ET)
o Mr. Olympia Pre-Judging
o Ms. Olympia Finals
o Fitness Olympia Finals


Saturday coverage

Webcast Coverage Begins At 6:30pm PT (9:30pm ET)

o Mr. Olympia Finals
o Figure Olympia Finals
 
Last edited by a moderator:
Big_Guns_Lance

Big_Guns_Lance

Eat, lift, sleep, repeat.
VIP
Joined
Jun 18, 2007
Messages
3,384
Points
38
Cheers mate :xyxthumbs:
 
P

PiC

Well-known member
Member
Joined
Mar 23, 2008
Messages
320
Points
18
THANK YOU SIR YOU ARE SO KIND. CAN I SUCK UR D**K???U MADE ME SO HAPPY
 
Deathmaggot

Deathmaggot

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Sep 24, 2006
Messages
1,263
Points
38
free = crappy -_-



but the athmosphere in the mecca with the live threads will surely make it up for it


i still remember last year watching the olympia weekend, when bob chic said something about the duck pose when he thought he wasnt on air :keke:
 
Arcane1129

Arcane1129

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Jul 13, 2006
Messages
1,980
Points
38
Awesome, thanks for posting this DCuts. Last year's quality kinda sucked but it's better than nothing.
 
Adam23

Adam23

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Feb 20, 2008
Messages
5,639
Points
38
thanks bro !!! 11 days to go baby :hsughr:
 

MuscleMecca Crew

Mecca Staff
D

DriDDeRz

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Jul 19, 2006
Messages
13,153
Points
38
thanks Mr Dcuts :tiphat: not long to go now
 
Bodybuilderdk

Bodybuilderdk

Well-known member
Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
298
Points
18
What the Fuc is happening with the webcast
its not even coming up, first all i see is all the womens bull and its 1140est and shit all is coming up..wtf....
 
Bodybuilderdk

Bodybuilderdk

Well-known member
Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
298
Points
18
WHAT THE FUC IS THIS, RIGHT AT DEX IT FREEZES THIS BULLSHIT WON'T JUST CONTINUE STREAMING, OMFG....
 
Bodybuilderdk

Bodybuilderdk

Well-known member
Member
Joined
Feb 15, 2007
Messages
298
Points
18
JESUS CHRIST ITS 1 AM AND THIS SHIT HAS BEEN LIKE THIS THE WHOLE TIME, UR BETTER OFF BUYING A GOOD QUALITY WEBCAST, WHY DON'T THEY JUST GET PPV...THIS IS REDIC...
 

Similar threads

tkD
Replies
20
Views
7K
mvsf1
M
MuscleMecca Crew
Replies
932
Views
263K
underbody
underbody
MD Bodybuilding
Replies
0
Views
578
MD Bodybuilding
MD Bodybuilding
Top