• musclemecca bodybuilding forums does not sell or endorse any bodybuilding gear, products or supplements.
    Musclemecca has no affiliation with advertisers; they simply purchase advertising space here. If you have questions go to their site and ask them directly.
    Advertisers are responsible for the content in their forums.

Bulkboy cutting pics!

pegasus

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Jul 13, 2006
Messages
524
Points
18
Lookin good mate, its jst th upper chest and the calves, which i think others have already mentioned ;)
 

Lionheart

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Sep 4, 2006
Messages
4,932
Points
38
Bulkboy said:
thx alot man, well im trying to improve it but its kinda hard, just seems like one of those genetic weakspots. but yeah ill keep training and hoping it comes up as i get older:xyxthumbs:
Dont worry about it..train hard next 5 years and then we take a look at upper chest see if its a genetic weakspot..
 

Bulkboy

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Oct 22, 2006
Messages
4,225
Points
0
Pegasus: Thx mate, i dont consider calves to be one of my weakspots actually, not a strong point either though, thx for commentong:)

Lionheart: Yeah mate, ill do that, in 5 years i should be able to put some mass on those damn pecs:xyxthumbs:

Philosopher: Thx alot man, the cut is going pretty well so far, my waist is down 2,5 inches already, feeling quite good, just hoping i can get the bf down to the level where i really get those abs out:xyxthumbs:
 

Bulkboy

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Oct 22, 2006
Messages
4,225
Points
0
SerbMarko said:
all thanks to me bitch jk..

well it is thx to u man, u set up the diet and got me started, u deserve credit for that:xyxthumbs:
 

Flex

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Jul 12, 2006
Messages
6,469
Points
38
Lookin better lean. I don't like your side chest at all; needs improvement.
 

Bulkboy

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Oct 22, 2006
Messages
4,225
Points
0
Flex:yup i know:) im working on it, i promise:D have to bring up some bodyparts to make that look good at all, it also have something to do with the fact that i suck at posing lol:)
 

Bulkboy

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Oct 22, 2006
Messages
4,225
Points
0
UPDATE!!!

Been working on my chest the last couple of weeks and i think i may have brought it up a little, this time i also hit the pose better so here ya go:xyxthumbs:
 

Bulkboy

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Oct 22, 2006
Messages
4,225
Points
0
dj666: thx man, yeah i feel it has improved a little, still alot of work to do though:)
 

Turkish1530

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Mar 31, 2007
Messages
2,171
Points
36
is there a reason why u r cutting????? unless u r getting ready for a show i would keep bulking it doesn't look like u have a high bf and u should try to build the biggest foundation possible given ur age........think about it
 

Beau

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Apr 9, 2007
Messages
2,688
Points
36
arms look good....but your chest needs more mass. Keep it up :)
 

Bulkboy

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Oct 22, 2006
Messages
4,225
Points
0
Turkish1530: Well, its mostly because i wanna look good now when summer is here, ill admit that, but dont worry after im done cutting ill go on a bulk for a year:D cant wait:D

Beau37: well arms is one of the bodyparts im not even near being satisfied with, but thx for ur comment, chest is on its way up, and now that my bf is dropping it will look better, ull see at the next pics:)
 

PUMBA

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Jul 16, 2006
Messages
462
Points
16
Depends on your long term goals I guess, looking good for summer or preparing for the long term and competing. You've got a decent foundation started.

But I tend to agree with Turkish, you could do with some more size before putting yourself out of whack.

Plus if your young take advantage of your naturally high test levels and grow dude.:xyxthumbs:

Oh turn a little toward the camera on your side chest it will make you appear bigger as well.
 

Bulkboy

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Oct 22, 2006
Messages
4,225
Points
0
Pumba: thx for constructive criticism its much appreciated:) i will start bulking again soon, a clean healthy bulk though, but atm i wanna shed some fat and water, to be in shape through the summer. i will stop cutting soon though, im soon where i want to be and i dont wanna lose much more muscle or strenght.

big guns lance: thx buddy, yeah my abs are coming in now. i dunno when im going to compete, i wanna spend another year atleast to put on more muscle and then when i feel like im mature enough i will try myself on stage. thx for commenting man:)
 

Bulkboy

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Oct 22, 2006
Messages
4,225
Points
0
these are more recent and says more about my current state...
 
Top