• Welcome to MuscleMecca Bodybuilding Forums

    Do you love bodybuilding and events like the Olympia and the Arnold Classic? Are you interested in Bodybuilding, Fitness or building muscle? If so check out and join our bodybuilding forum! Musclemecca bodybuilding forums is one of the oldest and most popular bodybuilding, fitness forums! Some members of Musclemecca include Phil Heath, Ronnie Coleman, William Bonac and More! We have over a million bodybuilding videos, pictures and articles and many helpful bodybuilding enthusiasts to answer questions and give you advice on building muscle! See You In the bodybuilding forums!

  • musclemecca does not sell or endorse any bodybuilding products.
    Musclemecca has no affiliation with advertisers; they simply purchase advertising space here. If you have questions go to their site and ask them directly.
    Advertisers are responsible for the content in their forums.
Geneza Pharmaceuticals Bodybuilding Gear

electric cars are here

Ironslave

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Jul 12, 2006
Messages
4,852
Points
38
The Telsa Roadster looks amazing.

tesla_stock.jpg


Edit:

i think the first one would be perfect for anyone just the cost and the sports car part has do change but if more people show interest and demand goes up so will research and thus cheaper prices

Yeah, it could lower oil prices as well, which would be good for America, since it doesn't really produce much comparatively, and would be a good kick start to the economy if people were able to buy decent American made cars, instead of foreign ones. Maybe provide less of an incentive to fight unnecessary wars as well.
 

Hypocrisy86

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Jul 13, 2006
Messages
15,629
Points
38
I can't wait for their four seated model

also

my bro saw a Smart car (four two) or the two door one here
interestingly enough, every other vehicle was a truck or suv
then you see this small blue thing zip by lol
 

skid9832004

Well-known member
Member
Joined
Jan 12, 2007
Messages
341
Points
16
i think it can work all we need is a car company privately funded to produce electric cars with a market and i think many people would buy. i know i would.

But then there are some obsticales along the way........:angrydude:

2hztqfo-1.jpg
 

Hypocrisy86

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Jul 13, 2006
Messages
15,629
Points
38
i think it can work all we need is a car company privately funded to produce electric cars with a market and i think many people would buy. i know i would.

But then there are some obsticales along the way........:angrydude:

2hztqfo-1.jpg


lol, i need that as a poster
and btw, thats true. if Tesla makes that four door sedan
version and its under 35,000$ i think people will nab it.
 

Pioneer

Mecca V.I.P.
VIP
Joined
Jan 21, 2007
Messages
747
Points
18
Why do they make these cars look shit? Seriously they should actually put some effort into making these cars look good so people will actually buy them. The first one looks pretty good but the rest :ugh:
 

mgballa4life

Well-known member
Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
250
Points
16
with the exception of the tesla, most of the cars are at a really good price but they all look like shit so not too many people are gonna buy them. skid is right, the US needs an american car company thats privately funded to produce electric cars and the demand for oil should begin to steadily decline

if they can find a way to lower the price of that tesla drastically to around what hypocrisy says, maybe even a lil lower, people will snatch those up like they do mustangs or hondas
 
Top